برنج طارم استخوانی

مشهد برنجمشهد برنج
1,981 بازدید
برنج

برنج طارم استخوانی یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین نوع برنج ایرانی است. دلیل اصلی نام‌گذاری و شهرت این نوع برنج طارم ظاهر استخوانی مانند این برنج است. برنج طارم استخوانی عطر و بوی فوق‌العاده بی‌نظیری دارد. همچنین طعم عالی و خوشمزه این برنج باعث محبوبیت بیشتر این نوع برنج می‌شود. این نوع برنج طارم به دلیل قد و قامت خوبی که دارد و بعد از پخت به‌خوبی ری می‌کند از بهترین گزینه‌ها برای طبخ برنج مجلسی است. عطروطعم خوب و قدبلند باعث شده است تا برنج طارم‌استخوانی در کنار برنج هاشمی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های کدبانوهای ایرانی باشد.

برنج طارم

خصوصیات برنج طارم استخوانی

برنج طارم‌استخوانی به دلیل ظاهر استخوانی شکل، طعم بی‌نظیر و عطر فوق‌العاده‌ای که دارد در میان برنج‌های ایرانی مشهور و محبوب شده است.

طعم بی‌نظیر

به‌طورکلی برنج ایرانی به طعم عالی و خوبی که دارد معروف است. اما از میان همه انواع برنج، برنج طارم استخوانی طعمی خاص و بی‌نظیر دارد. به همین دلیل این برنج به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برنج‌های ایرانی محسوب می‌شود. طعم و کیفیت فوق‌العاده برنج طارم‌استخوانی به‌اندازه‌ای است که تا مدت‌ها بعد از پخت طعم و کیفیت‌ آن تغییری نمی‌کند. کیفیت و طعم این برنج ایرانی حتی بعد از چند روز همچنان باقی می‌ماند.

عطر و بوی بی‌نظیر

برنج‌های ایرانی علاوه بر طعم به دلیل عطر و بوی خوبی که دارند بسیار معروف و مشهور هستند. برنج طارم استخوانی یکی از برنج‌های خوش‌عطر ایرانی است. عطر خوب و بی‌نظیر این برنج ایرانی به‌اندازه‌ای است که هنگام پخت تمام فضای خانة شما را پر می‌کند. بهترین انتخاب برای سفره‌های شما و طبخ برای مجالس و مهمانی‌ها برنج طارم‌استخوانی است که با عطر و بوی بی‌نظیری که دارد غذاهای شما را بی‌نقص و فوق‌العاده‌تر می‌کند.

خصوصیات ظاهری برنج طارم استخوانی

این برنج خوش طعم و خوش‌عطر ایرانی، ظاهری متفاوت و خاص با دیگر برنج‌ها دارد. اکثر برنج‌ها دانه‌هایی درشت‌ و توپر دارند. اما دانه‌های برنج طارم‌استخوانی، کمی قلمی‌تر و شبیه به استخوان هستند. به دلیل ظاهری که دارند و خصوصیت استخوانی شکل، قد و قامت نسبتاً بلندتر و کشیده‌تری نسبت به دیگر برنج‌ها دارند. قد کشیده و ظاهر قلمی و استخوانی این برنج باعث می‌شود تا بعد از پخت بسیار منظم و یک‌دست در دیس غذای شما باشند و ظاهری زیباتر به سفره بدهند. همچنین مانند دیگر برنج‌ها رنگ دانه‌های این نوع برنج طارم، سفید نزدیک و مایل به کرم رنگ است.

برای مطالعه مقاله «میزان مصرف برنج در رژیم لاغری» کلیک کنید.

بهترین روش پخت برنج طارم

برنج‌های ایرانی معمولاً کیفیت پخت فوق‌العاده‌ای دارند. اما برخی برنج‌ها به دلیل ویژگی‌هایی که دارند ممکن است برای روش کته مناسب نباشند. اما برنج طارم استخوانی به دلیل خصوصیات عالی و منحصربه‌فردی که دارد، از خوش‌پخت‌ترین برنج‌های ایرانی محسوب می‌شود. به همین دلیل این برنج‌ را می‌توان هم به روش کته و هم به روش آبکش کردن طبخ کرد. کیفیت پخت این نوع برنج طارم بسیار بالا است و به همین دلیل تا مدت‌ها بعد از پخت کیفیت اصلی و اولیه را خواهد داشت.

برنج

سخن نهایی

برنج طارم استخوانی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نوع برنج ایرانی محسوب می‌شود. این نوع برنج ایرانی به دلیل ظاهر استخوانی و کشیده، عطر و بوی بی‌نظیر و طعم عالی که دارد همواره در صدر بهترین‌ برنج‌ها قرار گرفته است. البته به دلیل کیفیت پخت عالی و دیگر خصوصیات بی‌نظیری که این نوع برنج طارم دارد، قیمت نسبتاً بالاتری هم دارد. مهم‌ترین نکته‌ای که در پخت یک غذای عالی با برنج ایرانی وجود دارد، اصل بودن و مرغوبیت برنج است. به همین دلیل بسیار مهم است که برنج طارم‌استخوانی را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

فروشگاه مشهد برنج، یکی از معتبرترین مراجع فروش انواع برنج ایرانی، برنج هندی و برنج پاکستانی است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت، برنج ایرانی طارم استخوانی و دیگر انواع برنج‌ را از فروشگاه ما خریداری کنید.

دسته بندی آشنایی با انواع برنج
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “برنج طارم استخوانی”

  1. درست کردن شیر برنج و… واقعا با این نوع برنج خیلییی خوش مزه و لذیذ میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود به سایت