.jpg - ارزان‌ترین برنج پاکستانی

ارزان‌ترین برنج پاکستانی

مشهد برنجمشهد برنج
1,399 بازدید
ارزان‌ترین برنج پاکستانی

انواع برنج پاکستانی در ایران تحت عنوان برندهای مختلف به فروش می‌رسند. به دلیل کاشت برنج‌های پاکستانی در مناطق کوهستانی پنجاب و سند، دارای عطروطعم خوبی هستند. باتوجه‌به اینکه در کشور ما برنج یکی از محصولات پرمصرف است؛ برنج پاکستانی و ارزان‌ترین برنج پاکستانی جز محصولات وارداتی به ایران هستند. محبوبیت برنج پاکستانی بین مردم، به دلیل پخت راحت، طعم و عطر خوب و قیمت مناسب است. همچنین به دلیل دانه بلند بودن این نوع از برنج، استفاده از آن در مهمانی‌ها و مراسم‌ها بیشتر است. در ادامه مطلب از وب‌سایت مشهد برنج ارائه‌دهنده انواع برنج ایرانی، برنج هندی و برنج پاکستانی به بررسی ارزان‌ترین برنج پاکستانی و انواع آن می‌پردازیم.

6 - ارزان‌ترین برنج پاکستانی

دلایل استفاده از برنج پاکستانی

باتوجه‌به اینکه انواع برنج‌های ایرانی باکیفیت، از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ امروزه استفاده از انواع و ارزان‌ترین برنج پاکستانی بین مردم زیاد شده است. دلایل استفاده از برنج پاکستانی شامل موارد زیر است:

1. پخت آسان‌تر برنج پاکستانی

پخت برنج‌های ایرانی تکنیک و ترفندهای خاصی دارد. در پخت انواع برنج پاکستانی نیاز به تکنیک خاصی نیست و علاوه بر پخت راحت و آسان به زمان پخت کمتری هم نیاز دارند. نکته مهم دیگر در پخت انواع برنج پاکستانی شکل ظاهری آن‌ها و قدکشیدن بعد از پخت است که برای مجالس، مهمانی‌ها و مصرف خانگی بهتر هستند.

2. قیمت خوب برنج پاکستانی

یکی دیگر از دلایل انتخاب برنج پاکستانی توسط مردم قیمت مناسب آن نسبت به انواع برنج ایرانی است. عرضه بسیار زیاد برنج پاکستانی به دلیل پایین‌بودن قیمت آن است.

انواع برنج پاکستانی

انواع برنج پاکستانی به سه دسته کلی برنج‌های باسماتی، برنج‌های مقاوم به سرما و برنج دانه بلند متوسط تقسیم می‌شوند. برنج‌های دانه بلند متوسط پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین برنج پاکستانی هستند که پخت مناسبی دارند. ناگفته نماند که برنج پاکستانی دانه بلند متوسط نسبت به نوع باسماتی، کیفیت کمتری دارد. برنج‌های باسماتی به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • دانه بلند ایندیکا
  • دانه‌درشت ایندیکا
  • جاپونیکا

باتوجه‌به تقسیم‌بندی و انواع برنج‌های پاکستانی، توسط برندهای مختلف باکیفیت متفاوت، در بازار عرضه می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • برنج پاکستانی نفیس: دارای دانه‌های بلند و بعد از پخت ظاهر مناسبی دارد. از لحاظ پخت و کیفیت مشابه برنج‌های ایرانی و برای مراسمات مناسب است.
  • برنج پاکستانی آذرگل: یکی از ارزان‌ترین برنج پاکستانی آذرگل است که در کیسه‌های 10 کیلویی به فروش می‌رسد. طعم، عطر و کیفیت خوبی دارد. بعد از پخت ظاهر عالی و بسیار سبک و خوش خوراک است.
  • برنج پاکستانی خوشپخت: مرغوب‌ترین نوع برنج پاکستانی است که علاوه بر ظاهر یکدست و عطر بی‌نظیر، ری بسیار خوبی دارد.
  • برنج پاکستانی باسماتی: نسبت به دیگر انواع برنج پاکستانی آرسنیک کمتری دارد و در کنار خوش‌پخت بودن، طعم و عطر آن بی‌نظیر است. همچنین دانه‌های آن بلندتر و باریک‌تر است.
  • برنج پاکستانی طبیعت: برنج پاکستانی طبیعت از کیفیت خوبی برخوردار است. دانه‌های برنج یکدست و بدون شکستگی هستند و بعد از پخت علاوه بر قدکشیدن، ری عالی دارد. فیبر بالایی دارد و به‌سلامت افراد کمک می‌کند.
  • برنج پاکستانی ستایش: این نوع برنج کیفیت عالی، طعم خوب و عطر بی‌نظیری دارد. به دلیل وجود آرسنیک کم، برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری‌های قلبی مناسب است.
  • برنج پاکستانی الخیال: برنج الخیال بسیار خوش‌پخت است و جزء ارزان‌ترین برنج پاکستانی قرار دارد.

علاوه بر برندهای نام‌برده‌شده برنج پاکستانی، برندهای دیگری هم وجود دارد که خوش‌پخت هستند. در این مقاله ما برندهایی که بیشتر توسط مردم استفاده می‌شوند را نام بردیم.

برای مطالعه مقاله « بهترین برنج سبوس دار » کلیک کنید.

تفاوت برنج پاکستانی با انواع برنج ایرانی

اگر بخواهیم برنج پاکستانی را با انواع برنج ایرانی مقایسه کنیم تفاوت‌ها شامل موارد زیر است:

  • تفاوت اصلی آن‌ها در رنگ‌دانه‌های برنج است. دانه‌های برنج پاکستانی نسبت به برنج ایرانی کدرتر و به رنگ کرم هستند.
  • پخت برنج‌های پاکستانی راحت‌تر و مدت‌زمان نگهداری آن‌ها نسبت به برنج ایرانی، بیشتر است.
  • برنج‌های پاکستانی بر خلاف برنج‌های ایرانی، ظاهر زیباتر و از ری و قد کشیدگی بیشتری برخوردار هستند.

10 - ارزان‌ترین برنج پاکستانی

خرید ارزان‌ترین برنج پاکستانی

تمام انواع برنج پاکستانی باتوجه‌به منطقه کشت، طعم و عطر مناسبی دارند. به دلیل زیاد بودن مناطق زیر کشت برنج پاکستانی نسبت به انواع برنج ایرانی، قیمت مناسب‌تری دارند. برای خرید ارزان‌ترین برنج پاکستانی می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنید. خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به حذف واسطه‌ها کمک می‌کند.

جمع‌بندی

برای خرید ارزان‌ترین برنج پاکستانی باکیفیت به شما پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به‌صورت آنلاین خریداری کنید. وب‌سایت مشهد برنج ارائه‌دهنده انواع برنج ایرانی، برنج تایلندی، برنج پاکستانی و برنج هندی است. برای خرید انواع برنج باکیفیت و قیمت مناسب پاکستانی می‌توانید به وب‌سایت مشهد برنج مراجعه کنید.

دسته بندی آشنایی با انواع برنج
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

3 پاسخ به “ارزان‌ترین برنج پاکستانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود به سایت